ПОДПИШИТЕСЬ НА НАШИ
НОВОСТИ И АНОНСЫ.

Cьогодні надзвичайно гострою постала проблема, пов’язана із рекламою лікарських засобів в умовах пандемії коронавірусу. Все більше маркетингових прийомів на ринку торгівлі лікарськими засобами починає тяжіти до таких бажаних слоганів, як “Лікарський засіб “А” допомагає при коронавірусній інфекції”, «Препарат “Б”, який вже довів свою ефективність у боротьбі з коронавірусом” тощо.
При цьому значна кількість рекламних продуктів не прямо, а опосередковано вказує на доцільність застосування конкретного лікарського засобу при пандемії коронавірусної інфекції COVID-19.
Це у свою чергу обумовлює необхідність визначення нормативних вимог, дотримання який є необхідним при рекламі лікарських засобів в умовах пандемії коронавірусу.
Більш детально читайте у статті нашого партнера, голови ГО «Асоціація фармацевтів України» — Євген Смичок та його заступника Сергія Броякова.

ru_RUРусский